Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 27, 2011
Image Size
4.2 MB
Resolution
2616×3488
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
303
Favourites
8 (who?)
Comments
8
Downloads
3

Camera Data

Make
FUJIFILM
Model
FinePix S9100
Shutter Speed
1/530 second
Aperture
F/3.3
Focal Length
9 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Apr 5, 2006, 8:07:12 PM
Software
GIMP 2.6.2
Sensor Size
5mm
×
Trio of Amazing -HP by dishenvy Trio of Amazing -HP by dishenvy
I actually totally forgot we had done this photoshoot all the way back in november until miss ~Lightning-St0rm asked me to send her some of the shots we took! So I decided to upload this one because we're total myspace whores and fucking snazzy at it too.

Probably won't be uploading any more HP pics until I get my actual wig (it's been ordered and it's sooo pretty <3!). Also, the three of us are pushing to cosplay these badasses at Tsukino con so expect more of us~ (we got a Lily too, and she's sooo cutee~~!!! so stoked ;3;!)

((sorry for the photo dumping lately, I just keep finding such awesome things in my computer LOL~!))

James: ~TranquilChaos28
Remus: ~Lightning-St0rm
Sirius: ~dishenvy
Add a Comment:
 
:iconqwertiane:
Qwertiane Featured By Owner Jan 28, 2011
I don't really like cosplays, but I have to admit this is awesome. You all look so cute! :dalove: :XD:
Reply
:icondishenvy:
dishenvy Featured By Owner Jan 28, 2011  Hobbyist
haha! thanks a bunch!! :'D!!
cosplay is awesome though!! XD!
Reply
:iconqwertiane:
Qwertiane Featured By Owner Jan 28, 2011
welcome (:
and yeah, maybe it IS awesome - maybe I've seen just the bad ones... :shrug: ^^
Reply
:icondishenvy:
dishenvy Featured By Owner Jan 28, 2011  Hobbyist
haha! then I'm certainly really honoured that you like us, thank you so much :heart: !!!!
Reply
:iconqwertiane:
Qwertiane Featured By Owner Jan 28, 2011
lol no problem (:
Reply
:iconlightning-st0rm:
Lightning-St0rm Featured By Owner Jan 27, 2011  Hobbyist General Artist
Dude--totally not the link to my DA ~ XDD
Reply
:icondishenvy:
dishenvy Featured By Owner Jan 27, 2011  Hobbyist
oh shit :I!!
can you tell I'm beyond tired?? :'D
Reply
:iconlightning-st0rm:
Lightning-St0rm Featured By Owner Jan 27, 2011  Hobbyist General Artist
Apparently so~ ;)
Reply
Add a Comment: